Nyitólap > Hírek > Hasznos tippek és ötletek az edzéssel ...
Hasznos tippek és ötletek az edzéssel kapcsolatban

Mostanában folyamatosan csak gyűltek a hasznos apróságok,tippek amikre rátaláltam, vagy éppen a Vendégeimtől hallottam. Ezek segíthetnek a könnyebb előrehaladásban, az akadályok átugrásában, persze csak apró tanácsokról, segédeszközökről van szó.

Íme.

 

1. Az alapanyagcsréről hasznos tudni pár dolgot. Ez szervezetünk alap kalória igénye, mindenféle aktivitás nélkül nyugalmi állapotban. Tehát ennyit mindenképpen el kell fogyasztanunk. Erre jön rá a napi aktivitási szintünk plusszban. Ha fogyni szeretnénk, akkor a végeredményből kivonni kell a fogyás ütemére belőtt mennyiséget. 1 kg súlyvesztéshez 7000 kalóriát kell elégetnünk/vagy apró részletekre osztva nem elfogyasztanunk a kalóriaigényünk rovására. A súlycsökkenést így tudjuk beindítani az edzésekkel kiegészítve. Fontos, hogy az alapanyagcsere alá kalória bevitelben ne menjünk, mert akkor később biztosan vissza jojózzuk a leadott súlyt.

Itt egy szuper kalóriaszámláló oldal: Kattints ide!

 

2. Ha már kalóriát számolgattunk érdemes egy kicsit utána nézni pár élelmiszernek. Súly csökkentésünk szempontjából egy meghatározó mérőszámra érdemes figyelmet fordítanunk, ez pedig a glikémiás index. Ez mutatja meg, hogy az adott élelmiszer milyen mértékben emeli meg a vércukor szintünket. Először álljon itt egy cikk GI táblázattal kiegészítve. Kattints ide acikkhez.

Viszont érdemes a glikémiás terhelésről is szót ejtenünk. Ez a Gindex és az adott élelmiszer szénhidrát tartalmával számol,így még reálisabb képet adva. Például sokan félnek a gyümölcsök cukortartalmától, hát nem kell. Viszont sokan nyugtatják magukat a gabonafélék alacsony Gindexével. Hát akkor nézzük mi az igazság. Kattints ide a táblázatért.

 

3. Fontos lenne, ha edzések közben és a nap folyamán is megfelelően hidratálnánk magunkat. Ebben segíthet pár letölthető alkalmazás ami kiszámolja a napi vízszükségletünket és mindig figyelmeztet, hogy igyunk.

Kattins ide a Hydro Coach-ért.

 

4. Esetleg veletek is előfordult már, hogy izomlázatok volt, vagy éppen egy kisebb sérüléssel bajlódtatok. Erre szolgál remek megoldással a hegyi árnika. Ez a virág kapszula vagy krém formájában igen jó hatást gyakorol a fent említett problémák megoldására. Megnézem a kapszulát.

 

5. Ha keményen edzünk és súlyzókat, súlyzó rudakat is használunk, akkor bizony a tenyerünkön hamarosan bőrkeményedések fognak megjelenni. Nem baj, ez a kemény munka jele. Nevetés

Ha mégse szeretnéd, hogy ott legyen akkor kesztyűt kell viselned, ha nem szereted, hogy a kezed be van zárva akkor kattints ide egy másik megoldásért.

 

6. Ha még nem edzel, vagy nem tudod, hogy merre haladj, jó ötletnek tűnik konzultálni egy edzővel. A legjobb megoldáshoz kattints ide.

 

Remélem segítettem pár kérdés megválaszolásában, vagy pár jó ötlettel.

 

MIBEN SEGÍT A Real Active ? 

Táplálkozás

Segítünk kialakítani egy egészségesebb étrendet, ami számodra is megvalósítható, komoly lemondások nélkül. Közösen állítunk össze egy hosszú távú megoldást.

 

Irányított mozgásprogram.

A szakértő tudás, a személyre szabott feladatok, a tudatosan összeállított edzésterv segítségével célodat könnyebben éred el. A tervezés közös, a végrehajtás a tied - de végig ott van melletted a szakértő társ, aki inspirál, komolyan segít, és nem engedi el a kezed. Így garantáltan ki tudod hozni magadból a maximumot.

 

Aktivitás

Tippek, trükkök a hétköznapi fizikai aktivitás növeléséhez, hogy gyorsabban elérd a célod és meg is tartsd az eredményed

 

 

 

 

Táplálkozás

Chili sin Carne

Az egyik kedven receptem.


Irányított Edzés

Olimpiai súlyemelés workshop

Pár tapasztalat a legújabb képzésről, amin résztvehettem.


Irányított Edzés

Hogyan építsd fel az edzésedet?

Az edzéseket érdemes egyéni céloknak megfelelően felépíteni és ütemezni.


Táplálkozás

5 tipp, hogyan fogyaszd el a húsvéti főtt tojást.

5 recept főttojással Húsvétra!


Aktivitás

9 ok amiért túlsúlyt cipelsz magadon!

Csak nézd át. Hátha találsz olyat, ami rád is jellemző.


Számold magad vékonyra!

Egy kis matekozással dobj le pár kilót.


Lépésről lépésre...

Érdemes fokozatosan kezdeni és tudatosan haladni.


Aktivitás

7 Biztos tipp, ha fogyni szeretnél!

Csak ezeket kövesd és biztos a siker.


Táplálkozás

Fogyni akarok!

Ha fogyni szeretnél csak ezt a pár pontot kell betartanod.


Aktivitás

Főzés, egészség, aktivitás

Egy recept ami pár perc alatt kész van és az ínyenceknek is megfelel.


ARE YOU READY?
Cím: Budapest XIII. Dózsa György út 128. - B4 Fitness

telefon: +36 20 204-8872

E-mail: info@realactive.hu
Kérdésed van?
Írj nekünk most!
Elküld
RealActive © copyright 2014