Nyitólap > Hírek > 7 Biztos tipp, ha fogyni szeretnél!
7 Biztos tipp, ha fogyni szeretnél!

7 Biztos tipp, ha fogyni szeretnél!

 

  1. Tűzd ki a célt! Mennyit szeretnél fogyni és mikorra. Csinálj programot, akció tervet, hogyan fogod megvalósítani a kitűzött célt. Légy reális, ne vállald túl magad, a túl nagymértékű súlyvesztés, nem egészséges.
  2. Csinálj egy étkezési naplót. Írd fel, hogy mit eszel, legalább egy hétig. Minden nap, minden étkezést, üdítőt, kávét és folyadékot. Ha ezzel megvagy, értékelj. Nézd meg, hogy mennyi kalóriára van szükséged aztán, hogy mennyit fogyasztottál. Ha fogyni szeretnél, deficitet kell termelned, másképp nem fog menni.
  3. Egyél sok rostot. Zöldség, gyümölcs. Ezek meg fogják pörgetni az anyagcserét. Csak csináld, és hamarosan meglátod az eredményt. J
  4. Víz. Víz. Víz. Biztos unalmas, de a megfelelő mennyiségű folyadék bevitel elengedhetetlen, ha fogyni szeretnél. Ezzel meg kell birkózni. Ez persze egyéni, de napi 2,5 liter víznek mindenképpen el kell fogyni. Kis adagokban igyál, de sokszor, így könnyebb.
  5. Egész testet átmozgató, funkcionális edzéseket végezz. Minél több izmot megmozgatsz, minél komplettebb edzésmunkát végzel, annál közelebb kerülsz a célod eléréséhez.
  6. Fokozd az aktivitásodat. Sajnos nem elég edzeni. Ha gyors eredményt szeretnél, találj ki magadnak plusz feladatokat. Napi fél óra intenzív sétával, egy hét alatt majdnem 2000 kalóriát égethetsz el.
  7. Pihenni is kell. Ha nem alszol eleget, akkor az edzések sem fognak menni. Ráadásul, ha nyűgös vagy, könnyebben nyúlhatsz rossz minőségű táplálékhoz. Legyen nyolc óra alvás a cél.

 

MIBEN SEGÍT A Real Active ? 

Táplálkozás

Segítünk kialakítani egy egészségesebb étrendet, ami számodra is megvalósítható, komoly lemondások nélkül. Közösen állítunk össze egy hosszú távú megoldást.

 

Irányított mozgásprogram. (Személyi edzés)

A szakértő tudás, a személyre szabott feladatok, a tudatosan összeállított edzésterv segítségével célodat könnyebben éred el. A tervezés közös, a végrehajtás a tied - de végig ott van melletted a szakértő társ, aki inspirál, komolyan segít, és nem engedi el a kezed. Így garantáltan ki tudod hozni magadból a maximumot.

 

Aktivitás

Tippek, trükkök a hétköznapi fizikai aktivitás növeléséhez, hogy gyorsabban elérd a célod és meg is tartsd az eredményed.

 

 

 

Táplálkozás

Chili sin Carne

Az egyik kedven receptem.


Irányított Edzés

Olimpiai súlyemelés workshop

Pár tapasztalat a legújabb képzésről, amin résztvehettem.


Irányított Edzés

Hogyan építsd fel az edzésedet?

Az edzéseket érdemes egyéni céloknak megfelelően felépíteni és ütemezni.


Táplálkozás

5 tipp, hogyan fogyaszd el a húsvéti főtt tojást.

5 recept főttojással Húsvétra!


Aktivitás

9 ok amiért túlsúlyt cipelsz magadon!

Csak nézd át. Hátha találsz olyat, ami rád is jellemző.


Számold magad vékonyra!

Egy kis matekozással dobj le pár kilót.


Lépésről lépésre...

Érdemes fokozatosan kezdeni és tudatosan haladni.


Táplálkozás

Fogyni akarok!

Ha fogyni szeretnél csak ezt a pár pontot kell betartanod.


Aktivitás

Hasznos tippek és ötletek az edzéssel kapcsolatban

Útmutatás, hogyan haladj biztosan, előre.


Aktivitás

Főzés, egészség, aktivitás

Egy recept ami pár perc alatt kész van és az ínyenceknek is megfelel.


ARE YOU READY?
Cím: Budapest XIII. Dózsa György út 128. - B4 Fitness

telefon: +36 20 204-8872

E-mail: info@realactive.hu
Kérdésed van?
Írj nekünk most!
Elküld
RealActive © copyright 2014